-

-

2013年7月22日 星期一

張家輝效應



幾個禮拜前,張家輝一身「超大隻打鑊勁」肌肉首度曝光,大家無不嘖嘖稱奇,仲懷疑係咪photoshop傑作。
確認消息真偽後,究竟你知唔知道,呢個消息對成個社會影響有幾大?
就係呢個張家輝,足於顛覆全港市民對"Fitness"的定義。各位無不見證過他以往身材的變化,心想佢以前瘦到條柴都做到,我勤力少少又點會做唔到?

喺Gym房,有個新手問健身教練,想練到張家輝咁,要幾耐。教練答佢,impossible is nothing,然後繼續嘴角含笑賣力地sell堂。因為咁,夏日期間gym room超級多人,想搵部機練下都有排等。
沙灘上有幾個大隻仔走過,曬緊太陽的我隔離三個女人一個墟咁話,「車,都無腹肌,張家輝都有六舊啦。」
而我睇到的,係三個我覺得都幾fit嘅男仔,雖然腹肌唔係一舊舊,但唔肥,腰線仲係度,有胸肌,睇得出一定有玩尖。一聽完,再望下自己,我即刻想掟自己落海...唔係,係掟佢地,因為佢地都唔見得好⋯

本來批評風氣已經極為嚴重嘅社會,對fitness標準又再上升一級。
究竟幾時個benchmark係去到張家輝呢個level度?你無張家輝咁乾身,你就係唔fit?前排壹周影到巨聲大細孖去海灘嬉水玩樂,其中一句形容佢地身材就係「同張家輝就無得比喇⋯」乜大細孖係行大隻路線咩⋯

空穴來風必有因,由上年紅褲A&F軍團,去到眾多韓國肌肉男星賣弄身材,再到今年書展「翻版黃曉明」顧又銘除衫sell書,係呢一年,男生露嘅肉越多,著嘅布就越少⋯

o靚模?除咗係鴨仔面前露點爆喊話要自殺嗰位之外,新o靚模你邊個會有印象?我諗我仲記得舊年書展將對波放喺扶手電梯那位嘅。其他呢,um,千人一面,點分?

大勢所趨,男人露肉比女人更爆更有看頭己成事實;當然一大原因係自從A&F仔來港後,公然欣賞、談論、撫摸同幻想男性胴體呢回事係女性(同部份男性族群)已經合理化,面對住報章雜誌社交網站日日「肉體侵襲」,大家睇到嘅body越多,就越有心得,越容易分體型高下;亦導致社會對男人體型要求越來越高。

如果你本身係公認無胸肌無腹肌無手瓜嘅「N無人士」,先恭喜你;因為無人對你有期望,所以你繼續幸福快樂咁生活喇,然後擺出一副 I don't fxxxxxx care 嘅姿態!

「張家輝效應」影響最大的,首當其衝就係一班健身男。
「你有做尖?有無八舊腹肌先?」
「你個胸有無四十二吋?對手有無十七吋?陳偉霆都有喎!」
「你有食健身奶粉?唔叻嘈(Natural)喎,唔怪得你咁大隻啦!」
「喂我想減肥,可唔可以教我做尖?但我唔想要一舊舊肌肉,好核突囉,我要少少手少少胸得囉」(男仔問)

如果你係尖友,係面對一堆睇肉當食飯但從未入過尖房的男女朋友們,你願唔願意花時間解䆁,係物理學上Taxi陳根本無可能有42'胸17'手(頂籠38'/13.5')、唔係話你join gym hea玩兩野就會一身肌肉,而有無腹肌係睇你肥定瘦底,仲要睇你想幾努力節食同做cardio?奶粉亦只係營養補充品,唔係大力菜,更唔係illegal substances...解釋完,佢哋都瞓著啦! 

What,你話張家輝六個月都練到輯相嘅效果?究竟你知唔知道佢幾大犠牲,花咗幾多功夫?你可唔可以六個月戒油鹽糖日日食雞唔食飯一星期要操六日,又跑步又練拳又舉鐵(前提係喺呢個已經唔係好比到energy你嘅diet下),影相前仲要一星期狂飲水然後一星期再脫水先可以令拍照效果好尐?仲未計,佢有專業教練跟喎!

更重要一點,有好多人唔知道,佢呢身肌肉係keep唔到呢個高峰水平得幾耐。如果佢仲會做尖 (我估拍完戲就算做尖應該都唔會有之前嘅密度),就算飮食再節制,都好難去得返呢個level吧。而且,呢種訓練法對肝腎影響都好大,佢都有講過佢痾尿係有泡泡嘅!

靈格風話三個月可以學好外語;必瘦站話十四日瘦七磅,喺呢個只重視結果而又要求所有事都要極速見效嘅社會,六個月變張家輝被合理化;而大家嘅defense就係,「我唔做啫,肯下決心做實得㗎!」實情呢?做比我睇下?!

我就覺得,欣賞還欣賞,又唔駛一定要強逼自己變成另一個人去遷就社會嘅審美眼光。但更重要一點,如果你只係想做個花生友(美其名「肉體鑑賞家」),學識欣賞一下人哋嘅付出,喺你批評人地唔完美之前,明白人地都有落過苦功。而且,要達至完美境界,中間一定有經歷過未係完美嘅歲月呀!




沒有留言:

張貼留言