-

-

2013年8月8日 星期四

健身小記 (二)(有每組肌肉群最佳exercises/操練/食野心得分享!)



未看的,可先在我 facebook note中找2013 「健身小記」(因健身小記(一)係全個人感受,先不放在這平台。長話短說,小弟有gym開,但冬天好懶,想趁夏天推返去最好狀態。),甚至可以找我兩年前寫的「我的健身之路」三部曲來做reference。

本文針對有操開Gym 的讀者。

雖然係有個人感受,不過有D資訊我相信對大家有用 。 如想直接睇每組肌肉群最佳exercises,請Scroll到最底


七月訓練details                                                                                                                         
- 減磅其實做HIIT (High Intensity Interval Training) 比一般Cardio好,不過我連HIIT都唔係做傳統式的,抱住「呃身體避免習慣而降低效率」的心態,用一個我叫做 5-5-5-25-5 的方法(Total 45 minutes),詳情可以問我!因為HIIT對腳要求都頗高,所以我偏偏同腳一齊操,可以有長D recoverytime!                                                                                                                                          

- 其實我除左小腿異常地弱之外 (但大腿其實ok粗…),另一個比較差的位就係腹,始終幾年前一炮過減左五十磅,腹部線條同一般人比其實會差少少,所以都加強訓練,尤其係obliques,多年來都唔係好注重… 一練得多oblique,人魚線即刻出返黎!                                                                                                                                                              
- 往幾年夏天都會修一修,上兩年唔係好complete,一係就無mood做 cardio,一係就減左一兩個月就放棄 (但又無係最好個陣留影做個record),而且因為食得少,training volume差左…
                                                                                                                                                        
但今年鬥心異常旺盛!其中關鍵係我減carbohydrates其實無舊年咁勁,始終缺碳水個人係會易暴燥同心情低落 (減磅間壓力荷爾蒙皮質醇會提高,容易令人depress,亦會減慢減肥進度)。其實碳水keep住一百克左右都可以,早上或者操前食,做gym好力D,人都開心少少!我覺得咁樣可以 Long-Lasting D!
                                                   
- 另一大問題其實係解決飢餓感,其實高蛋白低碳水本來就會抑制到小小食慾,但要防止肚餓,除左小食多餐、食多D菜飲多D水同食低 GI Carbohydrates,其實係要D supplement 幫手ge!適量使用fat burner既可降食慾亦可稍為增強gym performance!至於用邊隻,唔賣廣告,私信啦!
                                                                                   
- 另外,因為食少左野,為防止因缺某類營養素而出現問題,魚油、多種維他命 etc 係必備 (其實intensively做開尖的,都應該要考慮用下)         
                                                                           
- Refeed/Free Meal(簡單講,就係你diet 破戒的那一餐) 對呢種強勁減磅法真係好重要!我通常星期六做,一黎同朋友聚餐個陣我唔會睇落怪 (Hey,朋友們我咩都食得ga,係咪唔似on diet 呢…),二來fill up 番肌肉的glycogen storage,撐返一段時間高強度訓練,三來(又係抱住呃身體避免習慣而降低效率原則),唔好比自己入starvation mode (即係野外缺糧求生個陣,身體會降calories 要求,減低自身身陳代謝率,會有礙減肥)
                 
- 幾年內一直無咩點變的exercise routine,因為操多左怕悶所以又去重新睇過各種exercise!多年前我睇過一篇文,係講每個肌肉群最effective的exercise (Please take a look at the reference below)。不過有時改下routine (又係抱住呃身體避免習慣而降低效率原則)都係一件好事!                                                                                                                                                                                        
其實過埋今日我會take一星期diet break,始終長期intensive其實對身心都唔太好,八月十八重歸正途,希望今年影到幾張靚相,我講過,三十歲打後唔會再玩呢個累透人的遊戲…(Gym 當然繼續做,不過就隨心小小)                   

***有研究利用Electromyography,找出每個muscle group最應的exercise。數據都係參考,始終自己覺得「應」先係最緊要!

Chest
- Decline dumbbell bench press - 93%
- Incline dumbbell bench press - 91%
- Decline press - 89%
- Flat dumbbell bench press - 87%
- Flat bench press  - 85%
Decline其實唔多人做,個個愛做的平胸推,但其實反而唔係最efficient

Biceps
- One-Arm Preacher Curl
- Incline dumbbell
- Barbell curl with narrow grip
小弟實證,incline dumbbell 真係比較應!

Triceps
- Skull Crusher on decline bench (強烈推介!我玩左尖幾年,除左我自己之外無見人玩過!=.=)
- Push Down with a rope
另外Triceps kickback出名low efficiency....不過我有時都會做

Lats
- Bent-Over barbell row - 93%
- One-Arm dumbbell row - 91%
- T-bar row - 89%
- Lat pulldown - 86%
- Seated pulley row - 83%
引體上升唔入榜,唔好意思…
Bent-over barbell row 係辛苦但超應,做完散晒…

Lateral Deltoid
- Incline dumbbell side laterals - 66%
- Standing dumbbell side laterals - 63%
- Seated dumbbell side laterals - 62%
- Cable side laterals - 47%
點做都唔係最應 (6X%!),但坐incline bench做好D!

Posterior Deltoid
- Standing dumbbell bent laterals - 85%
- Seated dumbbell bent laterals - 83%
- Standing cable bent laterals- 77%
 我自己做seated多,一個就incline bench 反轉坐黎做!

Calves
- Donkey calf raises - 80% (即係背住個人做!)
- Standing one-leg calf raises - 79%
- Standing two-leg calf raises - 68%
- Seated Calf raises - 61%

Hamstring
- Standing leg curls - 82%
- Lying leg curls - 71%
- Seated leg curls - 58%
- Stiff-leg deadlift - 56%
Lying 比 Seated 好好多,小弟親證

Quadriceps
- Leg Extension
- Squat
- Lunges
唔意外,leg extension 算係真係針對quads,squat係全方位execise,真係講hit target muscle group 係前者優勝,不過squat始終對整體肌肉發展有幫助,都要做下!

Abs
- Bicycle Crunch Maneuver
- Hanging Leg Raises
- Crunches on an exercise ball
Hanging leg raises竟然上榜,有少少surprise

References
- The Science behind the physique: EMG relived.
- Fahey, Thomas EdD, 25 best lifts, December 2001

沒有留言:

張貼留言