-

-

2013年9月30日 星期一

跑步機上…的自high?


《跑步機上…的自high?》

唔知你有無留意,好多人都鐘意喺 Facebook post 圖中呢類跑步機戰績相,然後就會發一堆「雖然好辛苦,但係值得!」、「加油吧 Cathy (佢自己個名),繼續向目標進發!」等 caption。

但我作為讀者,我只係見到一大堆無辦法產生共鳴嘅數字,恕我感受唔到你背後嗰種熱血同激昂。人類係視覺動物,你 Facebook 放食物照可能會刺激到我地嘅味蕾;如果你做 gym 放張 show 肌或者 show 小蠻腰嘅相都叫做有肉睇,再唔係流曬汗chok樣自拍都叫做有個樣睇下,我地觀眾都起碼可以讚下你 fit 左靚左型左丫。(雖然可能唔係真心…)


之但係你比一堆數字我,想點?係咪要我搵返你之前尐記錄然後讚你,(陳芷菁今日 VIP mode)「嘩,你好犀利呀,跑 5K 比上次快左 30 秒喎!」?

除非你有一班好 conscious 你跑步機訓練跑步嘅朋友(其實…堅係練跑的係會跑街囉…),否則 capture 跑步機 screen 呢件事好好好好好好好間唔中 post 下還 OK,只係一堆數字仲要日復日咁 post,well,如果你只係想要 workout log 記錄進度,收埋寫啦。所有 blog 同 social network 都有得 set privacy 架。

 


沒有留言:

張貼留言