-

-

2013年9月27日 星期五

膠曲共賞:骨膠原



<膠曲共賞:骨膠原>

無錯,我就係那個太正經的怪人。

話說今期 100 毛講 Wyman 點樣捍衛佢以前作過嘅膠詞。因為佢行通俗路線,所以好多淺白、口語化嘅表達我都接受到;例如我完全撐佢用廣東話填<你唔愛我啦>,因為廣東話係正統讀得寫得嘅語言,當然可以用嚟填詞。

之但係,事隔多年我仍然接受唔到「骨膠原」呢三個字出現係歌詞入面。

「男人心一字馬」係真心膠;用抽象到外星人都唔銀明嘅比喻嚟形容男人一腳踏兩船,只能講係眼高手低。「骨膠原」係當年張智霖某專輯內嘅強勢主打,亦僅僅被擠出網上二零零九年十大膠歌排行榜(同期十大極膠作品包括古巨基<周星呢>同徐子珊<血拚>,都係萬年難得一遇嘅驚世鉅作)。骨膠原(又稱膠原蛋白)作為身體嘅組成部份,同血小板、紅血球同種類;亦近似人體會䆁放嘅賀爾蒙例如皮質醇、腎上腺素、睾丸酮等。

如果連「骨膠原,都失去了/消耗了」呢句歌詞都過到關,咁「皮質醇,都偏高了」、「紅血球,都減少了」或者「睾丸酮,都升爆了」(註:呢句同骨膠原都消耗了係完全啱音㗎!)都應該得啦!Well,我唔想唱 K 嗰陣都要對住尐內分泌呀大佬!唔係每個字同詞都可以用喺歌詞到㗎?!


如果未聽過首歌的,方便下大家俾埋 link 你!
其實首歌都 OK,我係頂唔順骨‧膠‧原三個字啫!



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
另外,好似呢類短文,其實小弟係 prefer 放 facebook page 的,不過為免個 blog 發霉同埋 in case 大家仲未知道我開左個 page(Scroll 去右上角你就見到條 link 喇!) ,都係照放呢度啦。

沒有留言:

張貼留言