-

-

2013年8月13日 星期二

八十後集體回憶:活躍於二千年初,賣樣為主的女歌星(終)


連我都估唔到,呢個單元寫到三篇!真係多得「她」⋯
第十位神秘女星,活躍時期其實比較長(唔係都唔會cap片cap不盡,春風吹又生)啦!
究竟佢係邊個?不如同大家玩下猜謎遊戲,睇下條片先!


個大眼妹係而家參與「人民力量」嘅港姐袁彌明,咁佢隔離話「仲駛見人嘅」那個,就係⋯ Yumiko 鄭希怡!(話時話,個樣真係好似男人…)
問題係,一段十幾年前又唔出名又小型嘅廣告片,照計係唔會出現在YouTube的!
邊個係呢個咁大惡作劇嘅始作俑者?不如去YouTube望清楚條片係邊個upload啦…

時光飛逝,想當年未出道嘅醜小鴨經重新包裝,搖身一變以索女跳舞女星形象出道!當年英皇力捧3T(鄭希怡,蔣雅文同劉思慧),以Yumiko率先跑出!
不如先欣賞佢第一首都頗受好評的派台歌!

鄭希怡 - 相對濕度

老實講,首歌其實幾唔錯,MV尐shot都影得佢幾靚!以當年口碑黎講,其實算幾成功。
當年還當年,點都估唔到 I Love U Boy'z 隔一排出左一隻全惡搞嘅碟,翻唱各大經典歌(即係連《我的驕傲》都改成《蘇蝦要食奶》),竟然唱紅左Yumiko首歌!

I Love U Boy'z - 我我我我我有胸部

我諗九十後可能聽過艾粒版本都未聽過Yumiko原版!
送一首都hit嘅慢歌比大家,應該可以充份展現佢比張柏芝更鵝公喉嘅聲線!

鄭希怡 - 有心人

下一首歌,小弟覺得係神作(唔係講笑,I am really impressed!)

鄭希怡 - 舞吧舞吧

連Saint-Seans 嘅 The Swan 前奏都出埋,難得竟然同全首歌出奇地夾,陳輝陽功力可見一斑。
華麗的背景音樂、迷人的舞步、還不賴的詞,更重要係surprisingly具美感的MV拍攝手法,就算Yumiko唱歌唔係特別好聽,都可算係佳作!

下一首都係慢歌,三台都上過三甲。

鄭希怡  - 痛由自取


其實,以上幾首都係當年幾hit 嘅作品。只可惜,由呢個時候開始,佢就慢慢走下坡喇…
同其他女星唔同,佢仍然留係樂壇好努力唱歌;可能因為英皇覺得跳舞女星凋零,佢繼續唱應該仲可以玩落去嘅。

不過好景不常,不如睇下各大作曲人填詞人比左尐咩歌Yumiko發揮?

鄭希怡 - 阿拉伯市場

呢首歌又未算災難性,只係有部份歌詞真係幾kai…

膠詞共賞 (節錄)
#願意換情人嗎 肯不肯一隻駱駝換了他
 他 都不能馴伏 如同牛或馬
 他 假使不可愛 現場換了他
 但還是要考慮嗎


要換情人嗎 肯不肯一罐石油換了他
他比豬頭遲鈍 如何能下嫁
他可否補點差價 用來換雪茄
若然面對沙漠 你情願去 拖著誰渡假


睇完歌詞,我覺得自己真係學咗好多嘢!!
根據呢個Logic
∵ 情人的價值約 = 一隻駱駝 = 一罐石油
∵ 情人補差價可換雪茄
∴ 雪茄比一隻駱駝 or 一罐石油更值錢!!


但呢首派台歌已經足夠引發起廣大網民嘅劣評,話佢歌又難聽、詞又騎呢、樣又唔靚、唱live又走音…
鄭希怡的隕落從此開始。沒有最差,只有更差!

鄭希怡 - Up And Down

唔好意思,呢首歌真係好難聽好難聽。
前面一大堆唔知嗡乜春嘅上海話,再配以幼稚園低B班式的編曲,也難怪YouTube上按dislike的人仲多過like的!

再來膠詞共賞!
未怕孤單 就是有得揀 大動作推翻 恐怖災難
嫌棄你每天太刻板 最怕活得平凡 
懶理太多麻煩 ABCD跟我玩

來發洩踢走了古板 放棄已經很慣 
每秒鐘 Up And Down 天天都有 Up And Down


ABCD跟我玩都填得出… 果然係樂壇恐怖災難!

好戲陸續有黎!大家係咪想聽下Yumiko唱live呢!

鄭希怡 - 大富翁


又一部因負評太多停用留言功能的短片…
由網民發起嘅「樂壇金草莓頒獎典禮2006」,鄭希怡囊括多項大獎成為金草莓大贏家!
《Up& Down》和《大富翁》入選「十大草莓金曲」,《Up& Down》更是「草莓金曲金獎」(以一分之微力壓吳卓羲《愛馬仕小姐》),成為一時佳話!


不過,其實佢唱live係咪真係咁難聽?不如聽下佢唱慢歌。

鄭希怡 - 親密愛人


佢鵝公喉係事實,音域唔廣係事實,技巧一般亦係事實。不過叫佢企定定唱首音域要求低嘅慢歌,我覺得其實還可以。

呢個世界有樣野叫做「一沉百踩」,歌已經受到劣評,個人霉到連表演都要出事… (留意下家燕姐表情!)



意外發生後,網民紛紛替Yumiko感到不值(但內心可能仍然恥笑緊佢),錢嘉樂更誇下海口話如果Yumiko無人要,佢會認頭!(好彩Yumiko後來都搵到個好歸宿,錢生可以放下心頭大石…)

沒有最爆,只有更爆!Yumiko 係加拿大新秀表演個陣不慎露點!


如果大家望真尐條片,其實Yumiko一早就察覺tube top跌緊落黎,但佢只係「係咁易」修正一下,到結尾 ending pose 甚至舉高雙手任由胸前兩點現於人前!賣力還賣力專業還專業,發生過意外仲唔加強防走光措施,今次真係佢自己問題!連網民都質疑佢係博出位!

事後佢當然喊苦喊忽,點知同窗師姐金句王容祖兒冷不防一句「是不是多倫多沒有乳貼賣?」 ,簡直係雪上加霜!呢件事發生之後,Yumiko被雪左一排,之後都無咩歌,黯然淡出⋯
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

呢十大活躍於世紀初的女歌星,有尐見好就收,好似葉佩雯、小雪咁;有幾個就擺明唱唔到歌不如轉行(或轉拍戲),當然好似鄭希怡咁明明都幾有人氣但所有衰野都發生係佢身上呢樣最可悲…

大家記唔記得,比以上呢堆歌手早一個generation的,而家都差唔多四張幾,好似周慧敏、湯寶如等等。而每次佢哋一出返嚟唱歌,一堆衞道之士會出來發聲:「嘩真係好懷念佢吧聲!」「同而家班新人邊有得比?」
老實講,乜周慧敏算係唱家班咩?周慧敏以偶像派嚟講唱歌算可以,不過呢,點解要盲目地認為舊嘅係好,新人就一味差?

近年因為唱片業萎縮,唱片公司都唔夠膽亂簽新人;而幾年前所興起的各類型ongoing live 歌唱比賽節目,香港有「超級巨聲」同「亞洲星光大道」,台灣有「超級星光大道」同「超級偶像」、大陸有「中國好聲音」等等,觀眾所聽到的歌唱者平均水準高左,而被發掘入行的,歌藝都有番咁上下!齋賣樣缺歌藝的新人,係近幾年其實係買少見少!

我斗膽講句,十幾年前出道的新人,其實有一堆都係唔識唱歌只賣樣嘅。(有尐可能連樣都無!)

小弟特意獻上此bonus section,送你三首歌慢慢欣賞。

伍詠薇 - 失落於巴黎鐵塔下  

其實有好多演員,你唔講都知佢地唱過歌!伍小姐真人唱歌其實好一般,不過錄碟就當然綽綽有餘!不如聽下一個…

何婉盈 - 愛上你是我一生的錯

何婉盈係連錄音tune過你都覺得走走地音的 (我呢尐耳仔唔係好利的都聽得出,例如「愛與關心」中的「關」字係擺明flat左,點解可以出到街!勁就勁在走音成咁,呢首歌仍然係big hit!)不過都係嗰句,同張燊悅比,小巫見大巫啦⋯

下一首歌主唱的算係九十年出道,不過首歌就05年發行!

江欣慈 - 蔡慧玲


江欣慈其實自資發過三張唱片(無紅過,當然要自資…),雖則唱歌一般般,不過正經起上黎,佢都贏過一屆「Cash流行曲創作大賽」!之但係,有無人可以解釋我聽,點解"Everybodies looking for something"可以出現係歌詞?!Check下spelling啦…

三集「活躍於二千年初,賣樣為主的女歌星」已經完滿結束,希望大家爆笑之餘都搵番些少回憶!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
後記

小弟撰寫文章的靈感源於數年前看過一篇「歷年樂壇新人蒸發實錄」,再從各大網站搜集資料加以核實,尤以香港網路大典為主。
另外各位如覺得內容有趣,按'like'之餘,請不忘share到facebook!!謝各位!

沒有留言:

張貼留言